Spiga

Kaspersky 2009 Version 8 Beta

Dün gece Kaspersky 2009 Sürüm 8.0.0.233 Beta yükledim, aradan bir 15 dakika falan geçtiğinde yaptığımın büyük bir hata olduğunu farkettim, işlemci kullanımı %65 den aşağıya inmiyordu, sürekli bir şeylerle uğraşıyordu Kaspersky, ve çok fazla uyarı veriyordu.
Her çalıştırdığım programın kim tarafından üretildiğini ne yapmaya çalıştığını inceliyor, sorun varsa gidermeye çalışıyor, ve bunları yaparkende sistem kaynaklarını hortumluyordu.
Daha sonra bu zımbırtısını kapattım, ben zaten biliyorum hangi program ne iş yapıyor, bilmediğim şeyi neden yükleyeyim bilgisayarıma, yinede iflah olmadı sömürüye inatla devam ediyordu...
Belkide beta olduğundan dolayıdır, şu anda kurmak isteyenlere kesinlikle tavsiye etmiyorum...
Henüz 7 sürümündeki gibi Türkilizce'si çıkmamış, yazık Türkçe kullanamıyoruz :(

Kurup deneme nedenim ise şu reklamlar:

  • Çalışan uygulamalar ile yaşanan problemleri gideren yeni iSwift teknolojisi

  • Kullanıcı aktiviteleri kaydı

  • Zamanlanmış güncelleme seçeneği

  • Internete bağlanıncaya kadar programı kapatıp, bağlanınca otomatik olarak açılmasını sağlayabilme

  • Azaltılmış desteklenmeyen program listesi

  • Yenilenmiş raporlama kaydı

  • Antivirüs teknolojisi yenilikleri

  • Öneri sistemi yenilikleri

  • Fareye hassas özel ana menü

  • Yenilenmiş listeleme kontrolleri

  • İşlem ilerlemesi çubuğu

  • Tüm işlemleri gösteren özel saat simgesi

  • Hacker ve zararlı tüm aktiviteleri de belirleyip önleyebilme

  • Eski antivirüs ve güvenlik paketlerinden çok daha yeni ve güzel görünümlü paketsel bir arabirim

  • 250 adet yeni güvenlik kuralı

  • Yenilenmiş SPAM önleyicisi ile POP destekli hesaplardaki e-postaları önizleme yaparak kontrol edebilme imkanı

  • IMAP desteği ve filtre seçenekleri

  • Güvenilmez programları da denetim altında tutabilme

  • Yenilenmiş sihirbaz

Bir kaç tane de resim ekleyelim;



0 yorum:

Yorum Gönder

Merhaba;
yazılarımı okuyup, yorum yapmaya zaman ayırdığınız için teşekkürler...
Eminim ki; yorumlarınız saygı çerçevesi içinde olacaktır.