Spiga

Ben TÜRK'üm !...

BEN;
Orta Asya'dan Türeyen, Anadolu'da büyüyen, Avrupa içlerine yürüyen TÜRK'üm !
BEN;
Dağlarda gemi gezdiren, taşlara destanlar kazdıran, tarihi baştan yazdıran, TÜRK'üm !
BEN;
Adalete, ben mertliğe örnekler veren, ölüm - kalım savaşına gülerek giden, yeryüzünde her murada eren TÜRK'üm !
BEN;
Sancaklara, tuğlara baş eğdiren, beylere, paşalara hil at giydiren, kılıcını 4 kıtada gezdiren TÜRK'üm !
BEN;
Atilla'yı, Yavuz'u, Fatih'i var eden, kralları, imparatorları kendisine yar eden, düşmanına dünyasını dar eden TÜRK'üm !
BEN;
Şahları, sultanları kul edinen, altınları, elmasları pul edinen, incili kaftanları çul edinen TÜRK'üm !
BEN;
Zafer rüyasını görenlere saç yolduran, hezimete uğratıp, ümitleri solduran, müzelerde baş köşeleri dolduran TÜRK'üm !
BEN;
Damarlarında asil kanın aktığı ırkım, benden bahseder destanım, ağıtım, TÜRK'üm, Ben TÜRK'üm, taa iliklerime kadar
TÜRK OĞLU TÜRK'üm !...

0 yorum:

Yorum Gönder

Merhaba;
yazılarımı okuyup, yorum yapmaya zaman ayırdığınız için teşekkürler...
Eminim ki; yorumlarınız saygı çerçevesi içinde olacaktır.