Spiga

Seçimler ve Ses Kirliliği

Hepimizin bildiği gibi bu ay sonuna doğru seçimler var ve bu yüzden seçim otobüsleri olsun, diğer daha küçük minibüs gibi araçlar olsun sokak sokak gezip reklam yapıyorlar.
Hangi zihniyet bunlara bu izni veriyor merak ediyorum, yada bunu yapmak için izinleri var mı?
Her gün kapımın önünden bangır bangır bağırarak geçenleri dinlemek zorunda mıyım ben? Kim hangi partiye oy vereceğini bilmiyor mu sanki de gelip gürültü yapıyorsunuz ey akıllılar?
Belki sabaha kadar çalıştım işten geldim yorgunum uyuyorum, belki küçük çocuğumuz yada hastamız var.
Sizi nereye şikayet etmeli, ama kimi kime şikayet edicez tabi ülkemizde böyle bir durumda var.
Yeter artık şu ses kirliğine bir son verin. Sizin saçma sapan şarkı ve bağırtılarınızı dinlemek istemiyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Merhaba;
yazılarımı okuyup, yorum yapmaya zaman ayırdığınız için teşekkürler...
Eminim ki; yorumlarınız saygı çerçevesi içinde olacaktır.